Atzīšos, esmu nedaudz nacionālistiski un patriotiski noskaņots, bet ir arī savi iemesli. Dažādu no manis neatkarīgu iemeslu dēļ esmu piedalījies kā novērotājs vairākos 16.marta pasākumos, 9.maija lielajos svētkos pie Uzvaras pieminekļa. Un ziniet, šajās reizēs manī asinis vienkārši vārās, jo gribētos, ka Osams Bin Ladens ir latvietis un krievvalodīgos, kuri uzskata, ka šeit viņiem nav jārunā latviešu valodā aizsūta…mācīties.
Vakar biju iegriezies 16.marta pasākumos pie Brīvības pieminekļa. Un ziniet acīs man iekrita viens jauneklis, kurš nebūt nebija no skaļākajiem kliedzējiem, bet stingri pauda savu nostāju dažos jautājumos. Viņam izvērtās diskusija ar kādu pensionāru, kurš uzdeva jautājumu: “Kapēc Tu nerunā Latviski?” Uz ko jauneklis atbildēja: “Mēs visi varam runat latviski. Bet runāju krieviski, tāpēc ka tas ir mans dzimtais valods”. Mīļais puika, ja tā ir latviešu valoda kādā tu izburtoji to vienu teikumu, tad es arī māku perfekti spāņu valodu un franču valodu. Riebjās klausītīes, i dritvai kociņ, kā tāds urlēns atļaujas atnākt un bļaut uz leģionāriem un vēl pateikt, ka viņš prot latviski, bet speciāli nerunā, jo viņam patīk krievu valodā runāt. Asinis vārās, nekas vairāk. Galvā jau redzēju ainu, kā saķeru viņa seju un maigi ar to apmīļoju bruģi pie Laimas pulksteņa…
Vēlāk tam pašam jauneklim izvērtās diskusija ar citu pensionāru, kuram viņš krievu valodā teica, ka uz vienu pensionāru ir trīs strādājošie, un ja krievi aizbrauks no Latvijas tad nabaga pensionāram būs jānomirst badā. Uz ko, gods un slava pensionāram, teica – brauc projām, ko tu uztraucies… Un tad es sapratu, ka neesmu viens šajā pasaulē.
Tieši šādas atceres dienas, jo īpaši 9.maijs, šo saspīlējumu rada. Tas veidojas ar katru pasākumu arvien lielāks un lielāks… Asinis vārās.







Es principa pēc nerunāju krieviski ar tiem okupantiem, ja nesaprot LATVISKI, lai vācas uz savu krievzemi un tur staigā vāļinkos un pufaikās! Taču visus gan nemēru ar vienu mērauklu:) Ir jau arī brīnišķīgi krievu tautības cilvēki, kas dzīvo Latvijā un ciena šo valsti un valsts kultūru, runā latviski un bērnus skolo latviešu skolās.
Par Buņģi – esi mazs apaļš dīvainītis , bet dzērājs noteikti nē:) Nepiesavinies netikumus , kuru Tev nav:) Par citām lietām nevaru spriest, to būtu jāpārbauda:)
By: Inta B on Marts 17, 2010
at 20:12
Atceļiet visādas vīzu sistēmas un ko vēl ne, tad visi sen jau būtu izvākušies. Ja ne mūžīgi kāds cits, vācieču vai krievu “okupanti”, tad nekas te LV vispār nebūtu bijis, Rīgu vācieši uzcēla, visu pārējo krievi… par valodas prašanu vai neprašanu joprojām īd tikai aprobežoti cilvēki.
By: Inese on Marts 18, 2010
at 01:12
Vai Tev Buņģis tāds vienas nakts uzsitējs, ka zini šitā dīvaiņa tikumus un netikumus?
By: Māris on Marts 23, 2010
at 12:52
Tiešām asinis vārās…
By: kkkk on Marts 17, 2010
at 20:16
ak jēl. tas puisis izburtoja vienu teikumu latviski, tad priecājies, ka izburtoja to pašu!
neaizliedziet krieviem viņu identitāti, ticiet man, tad arī viņi liks jums mieru. bet nē, vajag kā suņiem riet viens otram virsū. lai gan.. katram savs – man nesagadā problēmas runāt krieviski, ja cilvēks nesaprot latviski, manī nav šī vēsturiskā naida, kas tiek iepotēts no paaudzes paaudzē. un es esmu ieguvēja. manī nevarās asinis no dusmām pret krieviem [vai čigāniem, vai britiem, utt.]. “Mazliet intelekta” – vajadzētu gan daudziem saprast, ko likt zem vārda “intelekts”.
By: Cibiņa meitene on Marts 17, 2010
at 20:27
šeit ir Latvija, nevis kaut kāda iebraucēju zeme… ja cittautieši grib šeit dzīvot, ir jāievēro dažādas normas. vai ne tāa?
By: kurmis on Marts 17, 2010
at 20:45
skatīsim, cik tālu mēs paši tiksim ar mūsu valsts valodas saglabāšanu un tad spriedīsim!
By: Cibiņa meitene on Marts 17, 2010
at 20:47
Cibiņa meitene.
Meitenīt, pamācies vēsturi, tad naids parādīsies pats no sevis.
9. maijā tā INTELIĢENCE svin okupācijas svētkus.
Tu zini kā radās Uzvaras Parks?
Pateikšu priekšā:
Pēc Bermonta karaspēka sakaušanas (1918. gadā!!), ko sakāva latvieši ,izveidojās Latvijas Republika, par godu šīm kaujām, izveidoja UZVARAS PARKU!
Bet kad krievi okupēja Latviju, viņiem SPECIĀLI latviešu uzvaras parkā, vajadzēja uzbūvēt savu impotentu pieminekli! Tā ir CŪCĪBA! Ja tu cieni savus senčus un Latviju kā tādu, tad neaizmirsti to NEKAD! Kad brauksi 9. maijā garām, tev būs izvēle, likt ziedos, piedzerties un runāt par mīļo tēvzemi (lai gan tur jau viņi negrasās braukt atpakaļ), vai arī ar naidu noskatīties, ko viņi ir izdarījuši ar Latviju.
Latvijā, krīze, ja kas arī ir dēļ PSRS. Uzjautā – pastāstīšu sīkāk…
By: Arnolds on Marts 17, 2010
at 20:49
jā, un pie cūku gripas arī PSRS vainīga
es jau zināju, ka aizskaršu latviešu svetās jūtas – bet pardon, man nav nekāda riebuma pret krieviem. nu nav! katrā tautā ir stulbi indivīdi. es cienu savu zemi, es uzskatu vēsturi par to daļu, kuru vairs nevar izmainīt. man ir žēl tos, kurus izsūtīja. bet es dzīvoju te un tagad. krievs negrib runat latviski – lai nerunā, tā vienkārši nav mana problēma, ne jau es tagad ar dūrēm brukšu viņam virsū un centīšos visas Latvijas vēstures vārdā viņu pārmācīt.
By: Cibiņa meitene on Marts 17, 2010
at 20:55
Latviju okupeeja 9. maijaa? Domaa liidzi tam, ko raxti.
By: Susurs on Marts 18, 2010
at 00:37
Man arī nav problēmu runāt krieviski, BET es tomēr uzskatu, ka, ilgstoši dzīvojot kādā valstī, jebkuram būtu jāiemācās konkrētās valsts valoda kaut tik daudz lai normāli sarunātos.
By: MsMcGregor on Marts 17, 2010
at 20:51
Riebjās… Lai tiek krievi tiešām brauc prom, tie, kuri neprot latviešu valodu! Mums viņi tiešām nav vajadzīgi! Kad viņi nebūs, tad varēsim vienreiz celt savu līmeni, a, tā, viņi mūs tik laiž zemāk un zemāk… Viņi ir vnk barbari, ko gan viņiem var iestāstīt… Turklāt, ja krievu penši saņem pensiju no Krievijas un Latvijas, tad kāpēc gan viņiem braukt prom?
Otrs ir tas, ka viņiem vecāki sastāsta par sarkano armiju it kā viņi būtu kk varoņi un viņi tam tic, neko citu nepieņem. No vēstures viņi saprot labi ja vienu procentu!
Prieks par latviešu pensionāriem, kuri nepadodas šai cīņai un nav padevušies PSRS laiku rusifikācijai, ko gan nevarētu teikt par visiem pusmūža latviešiem, kuri ir konkrēti PSRS laika bērni un tpc viņiem šādas problēmas pat neliekas svarīgas. Viss šis skar visvairāk latviešu jauniešus un vecos – no pieredzes.
Uzskatu, ka 16. marts ir jāturpina atzīmēt, lai arī ko krievi saka, galvenais ir izskaidrot Eiropai to, kāpēc mēs šo dienu atzīmējam!
Un vēl man ir žēl tas, ka veci latviešu vecīši vnk iet nolikt puķes, bet viņus rupji nolamā kk okupanti(piedodiet par manu tiešumu, bet savādāk viņus neva rnosaukt)!
Rokas nost no Latvijas!!!
By: Mārtiņš on Marts 17, 2010
at 21:01
“Lai tiek krievi tiešām brauc prom, tie, kuri neprot latviešu valodu! Mums viņi tiešām nav vajadzīgi! Kad viņi nebūs, tad varēsim vienreiz celt savu līmeni, a, tā, viņi mūs tik laiž zemāk un zemāk… Viņi ir vnk barbari, ko gan viņiem var iestāstīt… ”
Tātad tu gribi pateikt, ja krievs nezin latviešu valodu, viņš ir barbars ? Un kā tad ar latviešu izglītotajiem bērniem, kuri teikumu nevar bez lamuvārdiem pateikt? Varbūt vēl pateiksi, ka krievi spieda mācīties ? Viņi nav barbari ?
Šausmīgi ir, ja viņi šādos svētkos izrāda negodu latviešiem, bet ar šo naivo “brauciet uz savu Krieviju” neko nevar panākt. Jūs domājat no šiem vārdiem viņi visi sakravās savas mantas un aizbrauks ?!
By: latviete on Marts 17, 2010
at 21:21
Nē, barbars bija domāts uz to, ka okupējot Latviju viņi visi bija tādi. Salīdzinot ar vāciešiem dzīves līmenis bija tuvu salīdzinājumam starp baltu un melnu. Krievi bija REĀLI atpalikuši! 30. gados Latvijā bija lielas stikla krūzes, mājām lieli logi, katram saimniekam bija rokas pulkstenis, ne velti viņi latviešus sauca par buržujiem, viņi tādas lietas nebija redzējuši. Un tad PSRS okupēja Latviju, mūsu dzīves līmenis vnk redzami nokritās – kolhozs tikai pēc 20-30 gadiem spēja saražot tik pat daudz cik latvieši Latvijā jau 1930ajos gados. Latvija tika rusificēta, to var redzēt arī mūsdienās, Latvija ir vēl līdz šim mazliet mazāk, bet vēl ir, atpalikusi valsts! Un kopā ar to tika arī izbojāts vidējais latvietis – krietni vairāk dzer, pamestas mājas demolē, protams, tā ir arī mūsu vaina, nenoliedzami, taču, tas viss nenotika bez krievu iejaukšanās! – tik gari ir jāskaidro, lai saprastu cēloņu sakritību!
Ar brauciet uz savu Krieviju var daudz ko panākt. 1. Atliks vairāk nauda latviešiem 2. Samazināsies bezdarbs u.c. Nedomājiet pieminēt tos politiķus, kuri ir bijuši pie varas, jā, viņi bija latvieši, bet viņi noteikti nebija patrioti. viņi nav pat tuvu salīdzināmi ar politiķiem, kādi Lativjā bija 20. un 30. gados!
By: Mārtiņš on Marts 17, 2010
at 21:45
Es arī uzskatu, ja valsti dzīvo ilgu laiku ir japrot tās valsts valodu.
Pastāv likums, ka ja strādā apkalpošanas sfērā tad japrot latviešu valoda. Dodos izbraucienā pa latviju. ieeju partikas veikala. Pajautāju ko vajag. man atbild krievisku un vel nesaprot ko es jautāju. lūk tas ir vel trakāk. Kā tādus var darbā pienemt, ja likums neļauj?
Šeit video tika minets ka uz vienu pensionaru 3 strādājoši. Latvija ir bezdarbs. Aizbraucot viņiem mazāk apgādāmo nepaliks. Samazināsies bezdarba līmenis un paliks pat labāk. Šo faktu viņš nepadomāja.
By: bons on Marts 17, 2010
at 21:15
tu,rkasta autor,esi kretins!
By: Eriks on Marts 17, 2010
at 21:18
Argumentē savu DEBĪLO tekstu, un iemācies rakstīt! Muļķis!
By: Arnolds on Marts 17, 2010
at 21:24
Es jau treshajaa teikumaa saskatiiju stilistisko kljuudu, taapeec taalaak nemaz nelasiiju. Man liekas tas “Debiilais” komentaars bija iiss un konkreets. Un kaapeec atkal jaauzkurin nacionaalistiskais naids, ja Latvijaa tgd vairaak un vairaak citu probleemu? Likas tas vnk kaarteejais gaajiens, provokaacija, lai noveerstu tautas uzmaniibu no buutiskaakaam probleemaam.
By: Susurs on Marts 18, 2010
at 00:33
Pilnīgi piekrītu.
Krieviem, kas neciena Latviju būtu no šejienes jāvācas prom, jo Latvijā viņiem nav vietas.
Es neesmu tīrasiņu patriote, bet tomēr uzskatu, ka krievi nedrīkst te uzturēties, nezināt valsts valodu + tēlot Latvijas saimniekus.
Protams, ir arī normāli krievi, bet, lai tās ‘urlas’ brauc prom, jo viņi traucē latviešiem dzīvot.
Vai tas ir normāli, ka dažreiz krievi staigā pa ielām bļaustoties un apstādina cilvēkus, prasot, vai tie māk krievu valodu? Un ja tie atbild nē..
Atā, atā, mīlīši.
By: Laimiņa. on Marts 17, 2010
at 21:25
piekrītu raksta autoram. simtprocentīgi.
Redziet, arī krievi iedalās divās grupās- tie, kuri atbrauc uz Latviju un vismaz CENŠAS iemācīties latviešu valodu un, arīdzan neuzskata, ka ir pārāki par visiem latviešiem. Un ir arī otra krievu grupa- tie, kuri atbrauc uz Latviju, burtiski spļauj virsū latviešiem un pat necenšas iemācīties pateikt kaut ko latviski.
Neesmu rasiste, pilnīgi pieņemu, ka ir dažādi cilvēki utt. utjp., bet dažreiz ir jāsaskaras ar krieviem, kas tiešām uzskata ir tik šausmīgi pārāki par mums. nu jā. ko lai saka. tā kā daudziem no mums ir iedzimts no paaudzes uz paaudzi naids, tā dažiem Krievijas indivīdiem ir iedzimta pārākuma sajūta. tā vienmēr ir bijis un būs.
priecīgu dienu. un smaidiet vairāk, lai grumbu mazāk.
By: bļum bļum on Marts 17, 2010
at 21:30
Cibiņa, tu tiešām tēlo slimu? Ko tu raksti sviestu?
Kādā sakarā cūku gripa?
Tātad, īsumā.
Latviju okupēja, pielīdzināja latu rublim, radot lielu inflāciju, preču deficītu, darba vietu samazinājums, daudzām precēm palielinājām cena pat līdz 1500% (ja zini ko tas nozīmē).
Audzējām Kukurūzu, ko atkal izdomāja Gudrie krievu prāti. Kas bija neizdevīgi.
Latviešus izsūtiju (gudrus prātus arī) , tā vietā iessūtija, krievu “AUGSTĀKO!!” slāni, vienā pufaikā un vecās biksēs, sapirkās pa taloniem naktskreklus , domājams, ka tās ir kleitas, kas pierādija jau skaisto krievu līmeni. Dzīvokļus viņi dabūja bez rindas. Pārtiku ko ražoja šeit, sūtija uz Maskavu, St. Pēterburgu, utt. Kas palika pāri, atstāja Latvijai.
Un praktiski visi deputāti, kas šobaltdien ir, ir PSRS laika “ražojumi”, ar PSRS audzināšanas stilu, utt.
Salīdzini Skandināvijas valstis un Somija salīdzinoši ar Baltijas valstīm, ir jūtama atšķirība. Pirms Okupācijas, Latvija tiešām bija salīdzinoši daudz attīstītāka.
Piesārņoja kara gaitā Baltijas jūru.
Šodien, kas darās ir PSRS sekas! Saki paldies krieviem.
Tas vēl ir NELIELS ieskats…
By: Arnolds on Marts 17, 2010
at 21:35
Tā viņi Besī…
katru reizi kad Braucu kkur, skatos pa logu ārā un tik redzu: urla, Krievs, Blatotājs (krievs).
Nu vienu vārdu sakot viņi ir kā parazīti no kuriem nevar atkratīties.
By: q on Marts 17, 2010
at 21:35
Piekrītu Tev! Un tie nav slima suņa murgi, tā ir tīrākā patiesība!
Vajag taisīt protesta akcijas!
By: Zigfrīds on Marts 17, 2010
at 21:42
Daudzi latvieši paši nemāk runāt valsts valodā un vēl piesienas krieviem. Nu bet kāpēc citus mākam mācīt, bet paši sevi nemainam ?
By: latviete on Marts 17, 2010
at 21:47
Kāpēc tu piemini “daudzi” ? Daudzi dara to, bet daudzi to? Kāda tev daļa gar to? Es māku runāt, un piekasos, kāda starpība par tiem, kuri nemāk?
Viņi te ir pieminēti? Vai tu to uzrakstīji, jo pazīsti varbūt divus pēc pases – latviešus un spried te gudri?
Tie noteikti ir tie, kuriem viens vecāks ir latvietis, un smadzenes bijušas par man, lai 20 gadu laikā iemācītos VALSTS VALODU! Līmenis!
By: Zigfrīds on Marts 17, 2010
at 21:50
* par maz
By: Zigfrīds on Marts 17, 2010
at 21:52
Bet VISUS krievus par barbariem nosaukt tu māki.. Nenonāc taču pretrunā pats ar sevi.
Es nesaku, ka man patīk, ja veikalā vai kur citur apkalpojošais personāls nemāk ne vārda pateikt latviski, un tas ir aizvainojoši, jā.
Bet cik jau var visu laiku pērties par šo tēmu ?
No tava raksta šeit nekas nemainīsies. Ej un dzen viņus ārā, ja jau tā!
By: latviete on Marts 20, 2010
at 21:59
Zini, ja es tādu latvieti pazītu, tad noteikti piesietos! Ikdienā laboju kļūdas valodā, kuras pielaiž citi un cenšos arī pats runāt TĪRĀ latviešu valodā bez kaut kādiem – davai, okei utt.
By: Mārtiņš on Marts 17, 2010
at 21:50
Bet kāds ir padomājis par to,ka tādās valstīs kā Irija, Anglija un vēl citas valstis tieši tāpat tagad noliek latviešus kā jūs krievus. Tur ārzemēs mēs arī neesam vajadzīgi, bet mūs uz turieni aizdzina mūsu pašu ievēlētie ierēdņi un ne jau krievi vai bijusī PSRS. Un krīze nav krievu dēļ-krīze ir visā pasaulē.
By: Pelīte on Marts 17, 2010
at 21:55
Bet vai Latvieši Īrijā iet piketēt un kliedz uz Īriem?
By: bunģis on Marts 17, 2010
at 22:06
Zini, protams, tie bija latvieši, kuri vainīgi, taču viņi – politiķi, ne tuvu nav patrioti un nedomā par valsts interesēm, nesaprotu kā katru gadu viņus var ievēlēt :/ Politiķi domā tikai par saviem makiem, vnk neesam vēl atraduši tādu cilvēku, kurš būtu nesavtīgs un privātās dzīves vietā izvēlētos valsti.
Protams, ka Anglijā, Īrijā tā notiek ar latviešiem. Kur gan tā nenotiek ar iebraucējiem? Vairāk vai mazāk tā notiek gandrīz visur un tas ir pilnīgi dabīgi, ne velti ir tāda lieta kā valsts, kura pārstāv konkrētu grupu, kurā ir līdzīgi domājoši/runājoši cilvēki! Tādēļ arī neiesaku braukt uz ārzemēm, jo kur gan būs labāk kā mājās? Tikai ir viens bet. Mums tagad ir PAŠIEM jāceļ sava valsts!!! Un tas ka tagad ir slikti, par to nav jāčīkst, pēc laika atkal būs labi, ja vien rokas nenolaidīsim, krīzes ir visās valstīs!
By: Mārtiņš on Marts 17, 2010
at 22:06
Pelīte, ne jau pati krīze! Bet tās sekas, kas ir Latvijai, salīdzini Skandināvijas valstis, Somija un Baltijas valstis. Blakus, bet tik atšķirīgas!
By: Arnolds on Marts 17, 2010
at 22:11
nez, varbūt man vienkārši ir paveicies ar piemēram vai kaut kā tamlīdzīgi, bet man dažādās pasaules vietās dzīvo 4 radinieku ģimenes (tagad tiešām nemācēšu pateikt precīzi, kur) un tur nu gan nav tāda attieksme (tā kā mēs tagad pret krieviem). un ziniet, kāpēc? tāpēc, ka viņi tur neiet un neceļ degunu gaisā, sakot ”mēs esam labāki par jums. varat te iet ieskrieties ar savu valsts valodu.” tāpēc, jā- nevarētu īsti teikt, ka krievi paši daļēji nav darījuši visu, lai šādu attieksmi nopelnītu.
bet, kā kāds gudrs cilvēks teica- visu pasauli nesalāpīsi. tāpēc, vai nu ejiet un kaut ko arī reāli dariet, vai arī kušš. no tā, ka tagad te viens otram virsū bruksim, nekas nemainīsies.
By: bļum bļum on Marts 17, 2010
at 22:15
/wtf????? Crazy people!!! Par ko runajat????Vai tiesham nevar kopaa miermiiliigi dziivot vai visu laiku ta ka priduriem jauzvedaas? LAtvietis par krievu nav labaks,ka ari otradi!!!! Cik var???????
By: az on Marts 17, 2010
at 22:26
+1111111!!!!
By: Just me on Marts 17, 2010
at 22:47
Žēl vienkārši tos vecos cilvēkus, kuri strīdas ar tiem aprobežotajiem mērkaķiem.
By: Maiznieks on Marts 17, 2010
at 22:40
Piekrītu Cibiņa meitenei un az. Vai tiešām nevar dzīvot normāli mierā un saticībā? Tagad varbūt arī visus vāciešus nozākāt par to, ko Hitlers izdarījis? Nevajag vainot visus krievus pie tā, kas noticis, tā pat arī nevajag nolikt visus dzīvojošos krievus dažu mazizglītotu dēļ, kuriem vecvecāki iepotējuši savu ideoloģiju, kuru, savukārt, ieaudzinājuši viņiem.
Jā, bija PSRS, bija tie, kuri aizstāvēja tā laika ideoloģiju, bet tā pat bija arī cilvēki mūsdienu Krievijas teritorijā, kuri cieta, arī kuru ģimenes tika izsūtītas.
Man brīžiem ir kauns par mūsu latviešiem, kuri sirgs ar “Napoleona sindromu”… Tā vietā, lai pieietu un paspiestu roku, mēs uzpūšamies kā gaiļi tukšā sētā un klukstam kā vistas pie sasistas siles. Varētu paskatīties lielāku un senāku kultūru vēsturē, pie kā sašķeltība noved… Jā, latvieši nekad nav izcēlušies ar īpašu draudzības talantu…
By: Mia Mia on Marts 17, 2010
at 22:57
Doma ir labi, bet ja jau tiešām būtu tikai daži mazizglītotie, te nebūt tāda saruna. Paskaties kas notiek ielās normālie krievi ir reāli mazāk nekā sadzērušies, analfabētiksi urļiki, kas kāro pēc kautiņa vai vodkas pudeles.
By: D.I on Marts 21, 2010
at 22:01
Ir veseli krievi un krievi, kas slimo ar Padomiju …
By: Vecis on Marts 17, 2010
at 23:45
Labvakar, jūs aizmirstat pār krieviem kuri šeit bija pat agrāk par jaunlatviešiem u šo kustību…mani radi dzīvo Latvijā ap 600 gadiem, runajot krieviski, vectēvi buveja Rīgu, 20-os, 30-os…nav patikāmi dzirdēt “okupants” un tā tālāk… cilvēki kurus jus saucāt “krievi” pa lielo daļu ir Baltkrievi, Ukraiņi, kaukazu tautības…es ļoti maz redzeju īstus krievus… Livonijā sava vēsture vienmēr bijā internacionāla(Zdiedri,Vāciesi,Baltkrievi,Poļi,Krievi)…ir drosmiģi pateikt “es esmu šeit saimnieks”… Vai nevāram paņiemt visu labaku no tā ko pārdzivojam un dzīvot mierā? un ne ākstities? es runāšu krievisķi jo cienu savus radus, un latviški jo šeit dzīvoju ar labiem kaimiņiem… un nevajag dirst un krieviju TĪK slikti, ja tur ne visai iet lābi… bēt kur mācijās jaunlatvieši? (Pēterburgā) un tas palidzēja atrbīvoties no vācu virskundzības izvedojot jaunu kultūru izveidojot skolas… paprovejiet vispār trapīt Pēterburgas Institutos… īsak sakot jadzīvo mierā! var visu laiku rakstīt kautkadus faktus no vēstures… tas nekām nepalīdzes, neviens nav ideāls…. p.s. atvainojiet par sliktu latviešu
By: jaja on Marts 17, 2010
at 23:52
Man nācās nedēļu pabūt Krievijā mācību nolūkos un man tur cilvēki jautā – kāpēc jūs Latvijā krievus apspiežat utt. mums te tādas briesmu lietas avīzēs sarakstītas… Ļoti grūti bija noturēt pieklājīgu toni un paskaidrot situāciju. Riebjas..
By: Kate on Marts 18, 2010
at 00:23
Mūžīgais cikls, kuru izskatās, ka nekas nepārtrauks.
By: Roberts Mētelis on Marts 18, 2010
at 00:40
Atzīšos, esmu nedaudz nacionālistiski un patriotiski noskaņots, bet ir arī savi iemesli. <<<<<<
Pēc šīs rindas rakstu var tālāk arī nelasīt, saturs zināms. Par ko mēs vispār te runājam, ja tika daudz rakstīts par to, ka pati VVF LV nemaz tik labi nepārzina. Un vispār, kā nodokļus maksāt un ekonomiku valstī celt, tad visi labi, nav no svara krieviski runā vai latvietis esi, tāpēc, lūdzu, nevajaga šos nekam nevajadzīgos pārspriedumus pat to, ka krieviem ofic IR jārunā LV valodā.
Ja tik ļoti riebj tie kreivi, tad lūdz valstij, lai izdod likumu, ka arī nepilsoņi var braukt prom no valsts… tad SEN jau te neviena nebūtu palicis, un tev vieglāk elpot kļūtu, kreivu valoda ausis "negrieztu". Citādi sanāk, visi bāleliņi no valsts iztek un te arī patriotisms beidzas, bet jūs nepilsoņi paliekiet Mūsu Latviju Tevu zemi galīgi pa burbuli nenolaižiet.
By: Inese on Marts 18, 2010
at 01:08
Kur ir tāds likums rakstīt, ka nepilsoņi nebvar izbraukt no valsts?????
By: xx on Marts 18, 2010
at 10:30
Vispar cik es zinu Nepilsonjiem ir ljoti gruti izbraukt ara no Latvijas del ta kad daudzkur pasaule netiek pienjemta tada lieta ka ” nepilsonis” vins itka nav tas valsts pilsonis turpretim tur dzivo tai pasa laika vins ari nav krievijas pilsonis.
By: divi on Marts 18, 2010
at 11:33
Bezjeedziigs temats vispar. jebkuraa gadiijumaa ka negroziit LV bija un buus atkariiga no krieviem visu savu turpmaako pastaaveeshanu. maza valts kas pati savus tautieshus apeed bet pa visu pasauli lielaas ka tev viss ir ljoti labi. ne suuda. Latvijas maize cepjaas uz krievijas gaazes. atcereesimies to uz visu muuzhu!
By: Dzhambo on Marts 18, 2010
at 02:55
Tik bezjēdzīgs temats nav gan, ja jau Tu Dzhambo, naktī tērēji savu laiku, lasīji un vēl komentēji:) ! Tātad, Tu DOMĀJI UN RAKSTA AUTORS TO ARĪ GRIBĒJA PANĀKT!
By: Ilze on Marts 18, 2010
at 05:43
Bet neviens jau NEAPSPIEŽ krievus.
Ko jūs sakat, ka latvieši bezmazvai apspiež viņus? Neviens viņiem netraucē dzīvot.!! Bet paši viņi izprovicē.
16. marts, 9. maijs..Uz ielām… Neicena valsti, un latviešu valodu!
Te ir L A T V I J A, to viņi nesaprot, ne visi, bet LIELA daļa. Un tad jautājiet ko mēs (latvieši) darām!
By: Arnolds on Marts 18, 2010
at 12:20
Spēju lietot valodu – dzimto vai citu – un ģeopolitiskās intereses manuprāt ir lietderīgi nodalīt. Jā, tās šad un tad saliek vienā maisā, ja tas ir izdevīgi. Pat ja visi krievi runātu latviski un pat komantus mācētu salikt divdabja teicieniem labāk par latviešiem, tik un tā tie latvieši, kas krievus nīst, nīdīs viņu ne mazāk. Ne jau par valodu, par krievu interesēm šeit, latvietim liek spuroties pretī.
Manu latvietību neviens krievs nav mazinājis. Pie iespējas parunāju krieviski. Tas reizēm nav nemaz tik vienkārši. Bet, kad atgriežos savā latviskajā vidē, labāk novērtēju tās skaistumu vai atšķirību un dažreiz par tās nespēju ekvivalenti pārcelt krievu idiomas vai žargonu.
Vismaz mūsu mājās naids pret krievu valodu un krievisko nav novērtots, tāpat arī tā kaitīgā ietekme uz latvisko – nē. Naids latvisko nevairo.
By: Kase on Marts 18, 2010
at 12:45
[...] Krievvalodīgo iedomībai nav robežu Atzīšos, esmu nedaudz nacionālistiski un patriotiski noskaņots, bet ir arī savi iemesli. Dažādu no manis [...] [...]
By: Top Posts — WordPress.com on Marts 19, 2010
at 02:09
Krievi paši rada tādu situāciju, ka visi viņus ienīst un nicina!
Vai kāds ir dzirdējis, ka čigāns vai guculis noliedz savu tautu, vai viņi noliedz vai nicina mūs? Nē! Gan čigāns, gan guculis runā latviski un latviešu kultūru kājām nebradā!
By: Laima on Marts 19, 2010
at 06:34
Ah juus nabaga cillveecinji-vai tieshaam neatceraties veel tik nesseno pagaatni-taa saucamo atmodu???Vai jau aizmirsaat,kas tad dariijaas vissaa Latvijaa?Bet tagad briivi ljaujat kaapt sew uz galwas un krievijai dikteet sawus noteikumus neatkariigaa valstii!Kauns par tiem latvieshiem,kuri saka ka taa nav vinju probleema ka krievs negrib runaat latviski un izraada necienju pret muusu valsti!Psrs man jau beernudaarzaa spieda maaciities krieviski,bet tagad sawaa valstii man jaaklausaas,kaa Latvieshus saukaa par fashistiem un ganciem!Un shis naids tik aug augumaa!
By: Rommell on Marts 21, 2010
at 20:50
es neesmu ne pret vieniem ne pret otriem,ka vienaa tautiba ir savadi cilveki,ta ari otraja…nu bet kapec par to vienam otru ienist…vainigi nav krievi pie krizes…pashi izvelejaties kas vadis valdis,varetu but ka ari vini varetu but pie ta vainigi? un tas ka krievi sak braukt auguma pashi esat vainigi nevajadzeja sakt pashiem,ta ka esmu krievs es pirmais nekad nebiju pirmais stridies ar latvieshiem un mani draugi ari tadi pashi ir…bet padomajiet pie ta ka krievija psrs laika bija palidzejusi…neteikshu ka te ir bet tomet varetu but ka valdiba pie visa varetu but vainiga?
By: deniss on Marts 21, 2010
at 22:42
Deniiss-kaads sakars te kriizei?Runa iet par elementaaru cienju,un taas ir 2 dazhaadas lietas!
By: Rommell on Marts 21, 2010
at 23:36
http://urlas.ru/news/4661/
Luuk varat palasiities,kuram te intelekta liimenis naw augstaaks par dziivnieku!
By: Rommell on Marts 22, 2010
at 18:56
Krieva dvēselē iespļāva?
By: Māris on Marts 23, 2010
at 12:53